tirsdag den 25. februar 2014

Højt at flyve, dybt at falde...

Der er langt til Thailand, så langt at jeg ikke slipper uden om at sidde ALT for mange timer i et fly..! Jeg bryder mig hverken om at flyve, eller tanken om pludselig IKKE at flyve når man nu er deroppe..!
Jeg har før prøvet at trække hypnosekortet, inden jeg skulle flyve. Der lå jeg en time på briksen, og overbeviste mig selv om at de penge ikke var givet ud forgæves...! Jeg fandt dog mig selv i cockpittet, med to svenske piloter på vej til Egypten (det kunne lyde sjovt) Meeen.... Jeg sad højgravid, virkelig bange og joinede kun piloterne fordi stewardessen fik ondt af mig...
Denne gang har jeg haft så travlt op til turen, at jeg slet ikke har haft tid til at dyrke min flyskræk, og som med alt andet i livet trives det jo bedst når det bliver dyrket. Nu er det så gået op for mig AT DET ER IMORGEN!!! - Wraaa... Det er F....... Imorgen...!!! Og det KAN faktisk godt lade sig gøre at dyrke det hurtigt med den rette gødning, og det er nu lykkedes mig på 24 timer at få sommerfugle på speed i maven. Den slags sommerfugle selv de modigste, slet ikke ville turde at gå ind og beundre i trope zoo...! 
Jeg har ikke lyst til at "smitte" Vores børn med flyskræk, så det bliver 11 timer i 10 km højde hvor jeg kommer til at sidde med et forstenet smil og "nyde" udsigten med ungerne. Alle mine tidligere teater timer gør nu gavn her (Tak til samtlige dramalærere gennem tiden) Jeg ved ikke helt hvad det er jeg er bange for ved de fly? Men så længe jeg kan kigge op på himlen, og blive fascineret over de fly jeg ser ikke eksplodere, eller bare dratter ned så tænker jeg at der er lang vej igen...! Jeg har fløjet en del, og er af den overbevisning at verden er så stor og til trods for massiv flyskræk, så skal vi opleve den (de kloge ord minder jeg lige mig selv om den 26 feb. når vi flyver) 
Så nu er spørgsmålet bare om jeg sidder for mig selv i flyet og nynner - I believe I Can fly. Eller - ingen kan love dig imorgen.? -Gisp...