tirsdag den 15. april 2014

Ø-livet, hest & slaraffenland

Så har jeg sørme været kreativ (med min egen hobby) her på rejsen. Det var dog på bestilling via min facebook side - Art by Tina Rosendahl.
Jeg elsker bestillings opgaver, for det giver et sus af at det bare SKAL blive godt!
Jeg fik tilsendt et billede, af en pige, med sin hest, som jeg så skulle tegne en A3 kultegning ud fra. 
Nu er den klar til at gå fra at være et stykke papir, til at være en konfirmationsgave, der endda kommer forbi en glarmester inden indpakning. Mon ikke der er nogle stykker papir på notisblokkene rundt omkring, der kigger misundeligt på det stykke papir? Vi kørte forgæves til posthuset 3 gange, det viste sig at de har ikke så tit åbent!  Faktisk kun en dag hvert 14 dag.! Velkommen til Ø-livet... 
(Vi kommer simpelthen hjem som tålmodige mennesker uden krav til noget skal gå stærk) 

Nu når vi er ved det kreative, så inden afgang pakkede vi jo hele huset sammen. Deriblandt var to store vægmalerier som vi havde oppe på Drengenes etage. 
Dem gav vi til slaraffenland (drenges yndlings fritter, børnehave og vuggestue) 
Så kan de komme til deres ret blandt en masse glade børn, og så kan jeg hygge med at male nogle nye til drengene når vi kommer hjem... (Og et til vuggestuen som blev snydt for et maleri, da de hænger i børnehave og fritter) 





Du kan se flere af mine kreative projekter her www.tinarosendahl.dk